Ko imamo neko podjetje, glasbeno skupino, društvo ali kaj podobnega, je veliko različnih načinov kako pridobimo ljudi, da si nas ogledajo in nas podprejo. Eden od teh načinov so definitivno promocijski izdelki.
Promocijski izdelki so odlična ideja, da nas nekdo podpre, izdelek kupi in ga nosi okoli, da vidijo tudi drugi ljudje. Promocijski izdelek je lahko vse od kulijev, puloverjev, majic, kapa, zvezkov, podlaga za miško, čokolada, torba in še mnogi drugi.
Glasbene skupine po navadi naredijo ob novem albumu neke majčke, puloverje, vrečke iz blaga, nogavice, čaj, plakati in podobno. To se po navadi prodaja med raznimi koncerti ali pa med kakšno predstavitvijo skupine. Ko pa gre za neko podjetje, ti pa po navadi naredijo kakšne majčke, kulije, plakate, vizitke, in še mnogo drugih stvari. Vizitke seveda vedno dajejo, ko spoznajo nekoga novega, majčke nosijo tudi sami in s tem promovirajo sami sebe. Kuliji so zelo praktična zadeva, vedno se posojajo med sabo in vsak vidi napis na kuliju, ko kuli prime v roke. Razni plakati so lahko obešeni pred firmo ali pa na raznih pogosto prehodnih ulicah.
Edini problem promocijskih izdelkov je ta, da to veliko stane. Po navadi naredimo več promocijskih izdelkov, da imamo kaj ponudit. Sploh če gre za oblačila, potrebujemo več številk za vse ljudi. To nas na koncu veliko stane, kar pomeni, da je potrebno nekaj promocijski izdelkov prodati, da se nam to na koncu splača.
S promocijskimi izdelki lahko dosežemo veliko ljudi, še posebej, če so promocijski izdelki zelo uporabna zadeva za ljudi. Majice vedno pridejo prav in prav tako tudi kuliji. To so stvari, ki jih ljudje uporabljamo vsak dan in s tem, ne da bi se sploh zavedali, promoviramo podjetja ali razne skupine. To je velik plus za tiste, ki imajo promocijske izdelke, saj s tem hitro razširijo govorice iz ust v ust iz oči v oči.